Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Η μασέζ

-Πήγες τελικά για το μασάζ που έλεγες?
-Εννοείται οτι πήγα!
-Και?Πως ήταν?Καλό?
-Αξέχαστο φιλενάδα,μοναδική εμπειρία!
-Για πες,καλή αυτή?
-Ααααχ,αυτή..αυτή...Γυναικάρα με τα όλα της!
-Τι εννοείς κοπελιά?Μπα και το γύρισες τώρα στα γεράματα?
-Ποιά γεράματα μαρή,αει σιχτιρ!Απλά η τύπισα έκανε το τέλειο μασάζ..Μπαίνω σε ένα χώρο σκοτεινό,κεράκια παντού,απαλή μουσική,νερά να τρέχουν..με έπιασε κατούρημα με τόσα νερά,αλλά τι να κάνω,ντράπηκα!
-Σε πιάνει και δύσκολα εσένα..!Για πε!
-Γδύσου!
-Ορίστε??
-Γδύσου μου λέει,και μείνε μόνο με το κάτω εσώρουχο.Τι να έκανα κι εγώ,τα πετάω όλα,και ξαπλώνω μες στο άγχος περιμένοντας την αφέντρα..!Ένιωθα σαν να περίμενα τον γυναικολόγο,εκείνα τα κρίσιμα λεπτά που μοιάζουν με ώρες περιμένοντας ολόγυμνη για την εξέταση.Πολύ ντροπή,αλλά το ξεπερνάς..Η τύπισσα ήταν καταπληκτική,το είχε παρα πολύ το ζήτημα.
-Δηλαδή να πάω κι εγώ?
-Εννοείται να πας.Άλλος άνθρωπος έφυγα από εκεί.Ούτε να μιλήσω δεν μπορούσα.Μόνο δύο πράγματα με χάλασαν.Το πρώτο ήταν ότι δεν σταματούσε να μιλάει η ρουφιάνα!
-Δεν υπάρχει χειρότερο!Να θες να χαλαρώσεις,να αφεθείς,να νιώσεις βρε αδελφέ,και η άλλη να έχει όρεξη για κουβεντούλα!
-Ακριβώς αυτό, άσε με κοπελιά να χαλαρώσω,τώρα σε έπιασε η πάρλα?Άλλα ραντεβού δεν έχεις να τα πείς?Αφού σε κάποια φάση σταμάτησα να είμαι ευγενική και να απαντάω,μόνο βογκούσα και ευτυχώς το κατάλαβε και το μπούκωσε!Έλεος..
-Πάλι καλά..Και το δεύτερο που σε χάλασε?
-Οι βυζάρες της!
-Ορίστε???
-Τα βυζιά της ήταν τόσο μεγάλα φίλε,που όταν μου έκανε στην πλάτη και ερχόταν πάνω από το κεφάλι μου,μου τα ακούμπαγε κανονικά!!!Παπ,στο κεφάλι και πάρτα!Δεν ήξερα τι να κάνω!Να γελάσω?Να κλάψω που ο Θεούλης δεν με προίκισε κι εμένα αναλόγως?Όταν γύρισα δε ανάσκελα,ένιωσα τόσο άσχημα που δεν είχα κάτι να της πετάξω κι εγώ...
-Δεν πειράζει αγάπη μου,εσύ έχεις άλλα προτερήματα,ομορφιά,μυαλό..λέμε τώρα..άσε που στους άντρες δεν μετράνε αυτά τα μεγέθη.
-Χαχαχαχαχαχαχα!Θα κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας τώρα?
-Ελα τώρα,μη μασάς.Όταν ξαναπάς θα έρθω κι εγώ.Θέλω επειγόντως ένα καλό μασάζ..
-Έλα πες την αλήθεια,γουστάρεις βυζάκια στην κεφάλα σου!!
-Ε ναι λοιπόν!Το παραδέχομαι!!Ψοφάω για τέτοια!
-Ανωμαλιάρααααααααα!!

2 σχόλια:

  1. Και να φανταστείς ότι τώρα είμαι σε καφέ και ακούω τα δάχτυλα.
    Του κόσμου όλα τα δάχτυλα γι μασάζ....
    χαχαχα

    Τέλεια το περίγραψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα!...Η διέυθυνση?..χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή